Station branding PowNed

Vraag & Strategie

10 jaar geleden deden ze in Hilversum het licht aan. Uitdagend, dwars als het moet, humoristisch, intelligent en ongecensureerd. PowNed. Deze publieke omroep met een journalistiek DNA richt zich op de netwerkgeneratie – veelal millennials – die continu online zijn, kritisch zijn, veel interesse hebben in nieuws en dat vooral online zoeken.


Oplossing

Het 10-jarig bestaan is verpakt in een korte imagospot met een nieuwe eigenzinnige sound branding, geproduceerd in co-creatie met Marnix Tellings. Onder onze productie en regie werd de spot gefilmd en opgenomen in het eigen kantoor van PowNed.

Daarnaast maakten we de logo animatie, waarbij het logo scherp uiteenspat in kleine slices én voegden we sound branding toe zodat Powned nu niet alleen beweegt, maar ook een herkenbaar en uniek eigen geluid heeft.

krachtige logo animaties met een sound logo geven extra uiting aan de herkenbaarheid van je merk

een imagospot als teaser voor PowNed, online de grootste

imagospot voor Powned na 10 jaar als publieke omroep

Helping POW move forward!